fbpx
Spar op til 70% opkald med SMS-driftsmeddelelser

Spar op til 70% opkald med SMS-driftsmeddelelser

Let presset i dit firma med SMS-driftsmeddelelser, hvor der er sket en hændelse, som har ramt mange af dine kunder. Det kunne være en teknisk fejl, forkerte fakturaer, aflysninger eller ændringer i sidste øjeblik. SMS’en har vist sig at kunne redde dagen, og forhindre at det hele brænder på. Nyeste tal viser at 98% af alle SMS læses, og så endda læses med det samme, så hvis du ønsker at kommunikere ud på et medie, som med sikkerhed når ud til alle, her-og-nu, så er SMS den eneste vej frem.

Ved at bruge vores CPSMS online SMS værktøj eller CPSMS API kan du nemt udsende SMS og forhindre at dit firma bliver overbelastet, og du kan endda spare mange penge på timeløninger.

YouSee har f.eks. mindsket opkald til kundeservice med 70% ved at udsende SMS-driftmeddelelser. Og 85% af YouSee’s kunder er tilfredse eller meget tilfredse med SMS-servicen. YouSee udtaler: “Kunderne modtager kun information, når et nedbrud præcist rammer deres adresse, og et af de produkter, de har. Derved undgår vi, at kunderne føler det som spam og opnår høj kundetilfredshed.” Læs hele historien og mere her.

Har du spørgsmål?
Kontakt os på sales@compaya.dk eller ring 88 38 90 00, hvis du har brug for at vide mere om at bruge SMS til at yde god kundeservice.

Comments are closed.